Connect with us

Ειδήσεις

Η Vodafone ζητάει συγγνώμη για τη βλάβη με δωρεάν data και χρόνο ομιλίας

, Η Vodafone ζητάει συγγνώμη για τη βλάβη με δωρεάν data και χρόνο ομιλίας

Με δωρεάν παροχή δεδομένων και χρόνου ομιλίας θα ανταμείψει η Vodafone τους συνδρομητές της, ζητώντας τους έτσι συγγνώμη για τη χθεσινή (30/9) βλάβη, η οποία άφησε χωρίς υπηρεσίες τους πελάτες της για 1,5 περίπου ώρα!

Η εταιρεία με σημερινή ανακοίνωσή της ζητά από τους συνδρομητές της συγγνώμη για την «αναστάτωση που προκλήθηκε κατά τη διάρκεια του προβλήματος στις υπηρεσίες Internet για 1,5 ώρα το απόγευμα της Τετάρτης, λόγω του εξαιρετικού συμβάντος ταυτόχρονου κοψίματος οπτικών ινών εκτός συνόρων». Ως έμπρακτη αναγνώριση -όπως επισημαίνει η Vodafone- προσφέρει σε όλους τους συνδρομητές κινητής δωρεάν απεριόριστα δεδομένα για εθνική χρήση για 7 ημέρες, και σε όλους τους συνδρομητές ADSL & VDSL σταθερής δωρεάν απεριόριστο χρόνο ομιλίας προς σταθερά και κινητά Ελλάδας μέχρι και τις 8 Οκτωβρίου.

Για την ενεργοποίηση των απεριόριστων δεδομένων οι συνδρομητές πρέπει να στείλουν Α στο 1252, έως και τις 8 του μήνα, ενώ η ενεργοποίηση των απεριόριστων λεπτών ομιλίας θα γίνει αυτόματα από αύριο 2 Οκτωβρίου.

Να σημειώσουμε πως για το συμβάν η Γενική Γραμματεία Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης είχε ήδη ζητήσει αναλυτική ενημέρωση από την εταιρεία (πότε εκδηλώθηκε, υπό ποιες συνθήκες, πόσους επηρέασε, πότε αποκαταστάθηκε η βλάβη, κ.λπ) καθώς και για τυχόν μέτρα που λαμβάνονται για την αποτροπή εμφάνισης αντίστοιχων συμβάντων στο μέλλον.

Υπενθυμίζεται ότι το πρόβλημα που προέκυψε χθες το απόγευμα αποδόθηκε από την εταιρεία σε ταυτόχρονη τριπλή βλάβη σε διεθνές καλώδιο, η οποία είχε ουσιαστικά αποκόψει την κίνηση από Ελλάδα.

 

καντε κλικ για να σχολιασετε

αφηστε μια απαντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Our Facebook Page

Advertisement

περισσοτερα για Ειδήσεις