Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

ΑΛΑΚ: Ήρθε για να μείνει η “Ανάβαση Τσακώνας”- Σούπερ θέαμα και μεγάλες μεγάλες μάχες από 40 πληρώματα

  • , ΑΛΑΚ: Ήρθε για να μείνει η “Ανάβαση Τσακώνας”- Σούπερ θέαμα και μεγάλες μεγάλες μάχες από 40 πληρώματα
, ΑΛΑΚ: Ήρθε για να μείνει η “Ανάβαση Τσακώνας”- Σούπερ θέαμα και μεγάλες μεγάλες μάχες από 40 πληρώματα

, ΑΛΑΚ: Ήρθε για να μείνει η “Ανάβαση Τσακώνας”- Σούπερ θέαμα και μεγάλες μεγάλες μάχες από 40 πληρώματα

Με μεγάλη οργανωτική και αγωνιστική επιτυχία έγινε το Σαββατοκύριακο (21-22/9) η “1η Ανάβαση Τσακώνας”, ένας αγώνας που “ήρθε για να μείνει” σύμφωνα με την επιθυμία των ανθρώπων της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Καλαμάτας.

Ο αγώνας, που έγινε με την υποστήριξη του Δήμου Καλαμάτας και το Δήμου Μεγαλόπολης, πρόσφερε έντονες συγκινήσεις σε όσους βρέθηκαν στην διαδρομή και τους διαγωνιζόμενους που έδωσαν μάχες για τον καλύτερο χρόνο.

Τα 40 πληρώματα που έλαβαν εκκίνηση στα έδωσαν όλα 3.840 μ. της διαδρομής που αποδείχθηκε είναι αρκετά γρήγορη αλλά και τεχνική.

Στην κατηγορία Formula Saloon Turbo νικητής ήταν ο Σωτήρης Σπυρόπουλος με MITSUBISHI LANCER, μπροστά απο τον Παναγιώτη Δούβαλη με BMW E36 και τον Παναγιώτη Μαντζιώρη με BMW E30.

Στην κατηγορία Formula Saloon ατμοσφαιρικά, ο καλύτερος χρόνος ήρθε απο τον “Κανέλο” με PEUGEOT 106 και ακολούθησαν οι Δημήτρης Λαγωνικάκος (MAZDA MX 5), Γιώργος Παναγόπουλος (BMW E30).

Στα 1601 έως 2000 cc νικητής ήταν ο Γιάννης Πλάγος (HONDA CIVIC TYPE R) ακολουθούμενος απο τους Χριστόφορο Αλεξόπουλο (OPEL ASCONA) και Θεόδωρο Μυλωνάκο (HONDA CIVIC TYPE R).

, ΑΛΑΚ: Ήρθε για να μείνει η “Ανάβαση Τσακώνας”- Σούπερ θέαμα και μεγάλες μεγάλες μάχες από 40 πληρώματα

Στα εκατοστά του δευτερολέπτου κρίθηκε η πρωτιά στα 1600άρια με τον Θανάση Γαλανόπουλο (CITROEN SAXOνα τερματίζει σε 4:33.40 και τον Γιώργο Μπράτσο (PEUGEOT 205 GTI) απο την Κόρινθο να σταματάει το χρονόμετρο στα 4:33.65 (+0.25)!

Απο τον αγώνα δεν έλειψαν και οι ατυχίες με τον Γιάννη Βούρτση να εγκαταλείπει με σπασμένο κινητήρα (Fiat Punto GT) στα μισά του πρώτου σκέλους, ενώ λίγο πριν το τέλος υπήρξε μία ακόμα εγκατάλειψη και πάλι από κινητήρα, αυτή τη φορά του ΣπΠάνια της ΑΛΑΚ με Subaru Impreza STI Hatch GPX.

, ΑΛΑΚ: Ήρθε για να μείνει η “Ανάβαση Τσακώνας”- Σούπερ θέαμα και μεγάλες μεγάλες μάχες από 40 πληρώματα

Το κακό … τρίτωσε στο δεύτερο σκέλος όταν στα μέσα της δεύτερης προσπάθειας των οδηγών υπήρξε νέα διακοπή με τον κινητήρα του Ford Sierra RS Cosworth της Θεοδώρας Χόνδρου να παραδίδει “πνεύμα” λίγο πριν ολοκληρώσει τη διαδρομή.

Ευχαριστούμε τους αθλητές που στήριξαν αυτή την διοργάνωση τους χορηγούς στους οποίους θα αναφερθούμε ξεχωριστά στον καθένα τις προσεχείς μέρες την ΆΛΜΑ Μεγαλόπολης, το σώμα εθελοντών του Ερυθρού Σταυρού,την first aid ambulance τους δήμους Καλαμάτας, Μεγαλόπολης Οιχαλίας την πυροσβεστική υπηρεσία Μεγαλόπολης, την τροχαία Μεγαλόπολης και Καλαμάτας την ΔΕΗ Μεγαλόπολης και τέλος να ευχαριστήσουμε τους αφανείς ήρωες της λέσχης μας τους κριτές μας που δούλεψαν αφιλοκερδώς και τα 5 άτομα που ήταν παρών στο όλο στήσιμο του αγώνα γιατί χωρίς αυτούς δεν θα μιλάγαμε για μια επιτυχημένη στο μετρό του δυνατού ανάβαση αλλά για έναν αγώνα που ακυρώθηκε Σάββατο πρωί.

Πάντως τέλος καλό όλα καλά”, ανάφεραν στο μήνυμά τους οι διοργανωτές.

Το φινάλε της 1ης Ανάβασης Τσακώνας δόθηκε στις 4 μ.μ στην πλατεία της Μεγαλόπολης με τις απονομές.

, ΑΛΑΚ: Ήρθε για να μείνει η “Ανάβαση Τσακώνας”- Σούπερ θέαμα και μεγάλες μεγάλες μάχες από 40 πληρώματα

 

 

 

 

καντε κλικ για να σχολιασετε

αφηστε μια απαντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Our Facebook Page

περισσοτερα για ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ